10 saker ni kanske inte visste om mig...

  1. Jag har dyslexi det är därför jag stavar så konstigt ibland
  2. Jag har ingen mormor, farmor, farfar eller morfar alla är döda
  3. Jag har glasögon men andvänder linser varje dag
  4. Jag HATAR senap, spyr om jag får senap på mig
  5. Jag är grymt lat så mitt rum är alltid ostädat
  6. Jag lärde mig åka sidor när jag var ca.2år
  7. Moa, som jag har bloggen tillsammans med har jag känt nästan hela mitt liv och hon är som en syster för mig
  8. Jag ÄLSKAR The Simpsons
  9. För några år sen var jag beroende av The Sims och jag och min syrra har nästan alla spel man kan ha
  10. Jag skrattar nästan alltid åt mina egna skämt
Min broder från en annan livmoder!!!
Majjjan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

2012-04-12 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0